آجر سفید و طوسی بتنی با 25درصد تخفیف
لوله پولیکا و پروپیلن با 30درصد تخفیف
سنگ عباس آباد با 30درصد تخفیف
پرچم ایران
جستجو

بهترین فرصت سرمایه گذاری در سال 1402 در مانامستر

investment

مانا مستر در طرح توسعه بازار خود اقدام به جذب سرمایه می نماید که یکی از بهترین فرصت سرمایه گذاری در سال 1402 در ایران می باشد .افرادی که به دنبال فرصتهای سرمایه گذاری هستند، می توانند از طرحهای متنوع این سرمایه گذاری امن بهره مند شوند.

نمونه طرح های پیشنهادی مانامستر برای سرمایه گذاری امن

در طرح سرمایه گذاری ۱۴۰۲، مانا‌مستر سرمایه های خرد و‌ کلان سرمایه گذاران را در بخشهای زیر سرمایه گذاری می نماید:

سرمایه گذاری

1. طرح اعتبار

سرمایه گذاری در زمینه خرید نقدی و‌ فروش اعتباری با سود تضمینی حداقل ماهیانه ۴ درصد.در این طرح مانامستر محصولات خود را با قیمت اعتباری به متقاضیان خرید اعتباری می فروشد و مابه التفاوت قیمت فروش نقدی و اعتباری را به سرمایه گذار پرداخت می نماید. برای اطلاع از محصولات مانامستر می‌توانید مجله مانامستر را مطالعه کنید!
لازم بذکر است ریسک سرمایه برابر صفر می باشد چرا که سرمایه گذار با مانامستر طرف حساب می باشد و مانامستر اصل و سود سرمایه را تضمین مینماید. مانا مستر در راستای اطمینان سرمایه گذاران علاوه بر قرارداد، به سرمایه گذار چک ضمانت معادل اصل و چک سود ماهیانه را به سرمایه گذار ارايه خواهد داد.حداقل زمان سرمایه گذاری در این طرح یکساله می باشد.

طرخح خرید دین

2. طرح خرید دین

سرمایه گذاری در طرح خرید دین.در این‌طرح مانامستر چک های مشتریان خود که حاصل از فروش اعتباری می باشد به سرمایه گذار تحویل داده و‌به ازای هر ماه ماهیانه چهاردرصد از ارزش چک را کم و سرمایه‌گذار به مانامستر پول نقد می دهد.
در این طرح مانامستر علاوه بر چکهای مشتری، قرارداد تنظیم می نماید، همچنین چک‌ضمانت شرکت را معادل چکهای مشتری جهت تضمین به سرمایه گذار پرداخت می نماید به علاوه مانامستر کلیه چکهای مشتریان را تضمین ظهر نویس می نماید. سود حاصل از این طرح سالیانه ۴۸ درصد می باشد. این سرمایه گذاری محدودیت زمانی و دفعاتی خاصی ندارد و حتی میتواند برای یک دوره انجام‌شود.

بهترین فرصت سرمایه گذاری

3. طرح تهاتر(سرمایه گذاری در فرصتهای تهاتر و‌مبادله‌کالا به‌کالا)

شما میتوانید در طرح سرمایه گذاری تهاتر که یکی از بهترین فرصت سرمایه گذاری مانامستر است مشارکت کنید.در این طرح مانا مستر معادل ارزش یک ملک به خریدار کالا می دهدو خریدار ملک به مانامستر تحویل می نماید.
در این حالت سرمایه گذار می تواند به اندازه سرمایه آورده خود در سود فروش و مالکیت ملک سهیم شود. جهت اطمینان سرمایه گذار در این طرح مانا مستر با سرمایه گذار قرارداد تنظیم و به سرمایه گذار چک ضمانت می دهد.
حفظ و ارتقای رضایت سرمایه گذاران از اولویت مانا مستر میباشد تا بتواند از طریق این هم افزایی حجم مبادلات تجاری خود را افزایش و حجم بازار خود را افزایش دهد.

همچنین برای کسب درآمد با کمترین سرمایه می‌توانید به شبکه نمایندگان مانامستر بپیوندید. با اخذ نمایندگی از ماناستر می‌توانید از هزینه مشاوره و آموزش، هزینه طراحی فروشگاه، هزینه نمونه محصولات و …. معاف شوید و با کمترین سرمایه کسب و کار خود را شروع کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نمایندگی مانامستر می‌توانید با شماره 09162613628 تماس بگیرید و یا فرم درخواست نمایندگی را تکمیل کنید تا همکاران ما در واحد فرانچایزینگ در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ماناتایل

یکی از روش های زیر را برای ارتباط با ماناتایل انتخاب کنید.