آجر سفید و طوسی بتنی با 25درصد تخفیف
لوله پولیکا و پروپیلن با 30درصد تخفیف
سنگ عباس آباد با 30درصد تخفیف
جستجو

میزبانی از گروه صادیران در یزد

مانا‌مستر در تاریخ یکم و دوم دی ماه میزبان هیئت مدیره گروه صادیران در یزد بود. گروه صادیران بزرگترین گروه خصوصی مدیریت و توسعه صادرات در ایران می باشد. این گروه متشکل از ۷۵ کارآفرین بزرگ ایران از سرتاسر کشور است.

میزبانان گروه صادیران در یزد

لازم بذکر است شرکت مانامستر یکی از سهامداران این گروه و آقای هادی احمدی مدیرعامل مانامستر سمت عضویت در هیئت مدیره صادیران را دارا می باشند. در این سفر مانامستر و گروه مهندسی جهان الکترونیک به مدیریت جناب آقای مهندس افلاطونیان و شرکت یزد پولیکا با مدیریت جناب آقای مهندس متوسلیان برگزار کننده جلسه هیئت مدیره این گروه بزرگ در یزد بودند.

در این سفر علاوه بر بازدید از یزد و معرفی تاریخ یزد، بازدید از خط تولید کارخانجات صورت پذیرفت و پس از آن جلسه هیئت مدیره با حضور ۹ نفر از اعضای هیئت مدیره صادیران و حضور آنلاین جناب آقای محسن حاجی بابا بنیانگذار صادیران برگزار گردید.

لازم بذکر است مانامستر معاونت کالای ساختمانی از جمله سنگ، آجر، بلوک، شیرآلات و… این گروه بزرگ را عهده دار می باشد و در این جلسه پیرامون راهکارها و برنامه ها جهت توسعه صادرات کالای ساختمانی بحث و گفتگو شد و مصوباتی صورت پذیرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مانامستر و محصولات آن می‌توانید مجله مانامستر را مطالعه کنید.

تماس با ماناتایل

یکی از روش های زیر را برای ارتباط با ماناتایل انتخاب کنید.