آجر سفید و طوسی بتنی با 25درصد تخفیف
لوله پولیکا و پروپیلن با 30درصد تخفیف
سنگ عباس آباد با 30درصد تخفیف
پرچم ایران
جستجو

میزبانی از گروه صادیران در یزد

جلسه صادیران با میزبانی مانامستر

مانا‌مستر در تاریخ یکم و دوم دی ماه میزبان هیئت مدیره گروه صادیران در یزد بود. گروه صادیران بزرگترین گروه خصوصی مدیریت و توسعه صادرات در ایران میباشد. این گروه متشکل از ۷۵ کارآفرین بزرگ ایران از سرتاسر کشور است.

لازم بذکر است شرکت مانامستر یکی از سهامداران این گروه و آقای هادی احمدی مدیرعامل مانامستر سمت عضویت در هیئت مدیره صادیران را دارا می باشند. در این سفر مانامستر و گروه مهندسی جهان الکترونیک به مدیریت جناب آقای مهندس افلاطونیان و شرکت یزد پولیکا با مدیریت جناب آقای مهندس متوسلیان برگزار کننده جلسه هیئت مدیره این گروه بزرگ در یزد بودند.

در این سفر علاوه بر بازدید از یزد و معرفی با تاریخ یزد، بازدید از خط تولید کارخانجات صورت پذیرفت و پس از آن جلسه هیئت مدیره با حضور ۹ نفر از اعضای هیئت مدیره صادیران و حضور آنلاین جناب آقای محسن حاجی بابا بنیانگذار صادیران برگزار گردید.

لازم بذکر است مانامستر معاونت کالای ساختمانی از جمله سنگ، آجر، بلوک، شیرآلات و …. این گروه بزرگ را عهده دار می باشد و در این جلسه پیرامون راهکارها و برنامه ها جهت توسعه صادرات کالای ساختمانی بحث و گفتگو شد و مصوباتی صورت پذیرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر از مانامستر و محصولات آن می‌توانید مجله مانامستر را مطالعه کنید.

تماس با ماناتایل

یکی از روش های زیر را برای ارتباط با ماناتایل انتخاب کنید.