آجر سفید و طوسی بتنی با 25درصد تخفیف
لوله پولیکا و پروپیلن با 30درصد تخفیف
سنگ عباس آباد با 30درصد تخفیف
پرچم ایران
جستجو

افتتاح شوروم و شعبه کرمان مانامستر

شو روم مانامستر در کرمان

یکی دیگر از شعبات مانا مستر افتتاح شد. شعبه کرمان مانامستر با عنوان مانا استور افتتاح شد.
این شعبه با عرضه مستقیم کلیه محصولات مانامستر از جمله کاشی و سرامیک، سنگ، بلوک هبلکس، چسب و ملات و آجرنسوز فعالیت خود را در شهر کرمان آغاز کرد.

فروشگاه مانا مستر دارای مساحت تقریبی ۲۰۰ متر مربع می باشد. این فروشگاه در کرمان حدفاصل پل ابوذر و هتل گواشیر واقع شده است. فروشگاه مانا مستر مجهز به انبار با دسترسی سریع و نزدیک می باشد.
از جمله تمایزهای فروشگاه مانا مستر ویژه شهر کرمان، این میباشد که علاوه بر ارائه محصولات تحت تولید و برند خود، ارائه دهنده انحصاری محصولات کارخانه کاشی و سرامیک پرسپولیس، کارخانه کاشی امین، چینی بهداشتی کسری و لوله و اتصالات تک‌لایه و سه لایه بسپار شیرکوه نیز میباشد که همگی این کارخانجات از کارخانجات بزرگ و معتبر کشور می باشند.

کرمانی های عزیز میتوانند جهت خرید از شعبه کرمان مانامستر در کرمان به این فروشگاه و انبار مراجعه و تمام محصولات ساختمانی خود را به صورت جامع و با مشاوره و پشتیبانی ویژه و نیز قیمت استثنایی خرید نمایند. همچنین برای اطلاع از محصولات مانامستر می‌توانید مجله مانامستر را مطالعه کنید.

مانا مستر شعب خود را‌ در استانهای مختلف تحت برند مانا استور راه اندازی و خدمات‌یکپارچه و ویژه ای را به‌مشتریان‌خود ارائه‌می نماید.
تنوع کالا، تضمین‌کیفیت، تضمین قیمت و حذف واسطه، پشتیبانی و کامل بودن سبد محصولات از جمله تمایزهای فروشگاههای مانا استور می باشد.
جهت اخذ شعبه و یا اگاهی از شعبات مانامستر در استان و یا شهر خود با شماره تماس 09162613628 واحد فرانچایزینگ ارتباط برقرار کنید.

دایر کنندگان این شعبات از خدمات و مزایای بالایی بر خوردار می شوند و شما نیز میتوانید جز برخوردار شوندگان از این مزایا گردید.

مانا باشید

برای اطلاع از جدیدترین خبر ها و موجودی های مانامستر اینستاگرام ما را دنبال کنید.

تماس با ماناتایل

یکی از روش های زیر را برای ارتباط با ماناتایل انتخاب کنید.