آجر سفید و طوسی بتنی با 25درصد تخفیف
لوله پولیکا و پروپیلن با 30درصد تخفیف
سنگ عباس آباد با 30درصد تخفیف
پرچم ایران
جستجو

برنامه تهاتر(معاوضه ملک در برابر خرید کالا)

اجرای همکاری تهاتر

برنامه تهاتر(معاوضه ملک در برابر خرید کالا) به روشهای همکاری با مانا مستر اضافه شد.

رکود بازار مسکن در سال ۱۴۰۲ بسیاری از پروژه داران و پیمانکاران را با مشکل مالی و نقدینگی مواجه کرده است. چرا که پیش فروش و یا فروش پروژه ها به دلیل کاهش تقاضای خرید ملک در سال ۱۴۰۲، به شکل مطلوب صورت نمی گیرد. این امر موجب شده بسیاری پروژه ها در تامین سرمایه لازم برای خرید مصالح مورد نیاز پروژه خود با مشکل مواجه شوند. این امر موجبات توقف و زیان به این پروژه ها و همچنین عدم ایفای تعهدات سازندگان و انبوه سازان به تحویل ملک در زمان تعیین شده به خریداران را مسبب شده است. مانامستر به منظور حمایت از پروژه داران و به منظور رفع موانع پیشبرد پروژه هایشان و عبور از شرایط رکود بازار در سال ۱۴۰۲ و حفظ اعتبارشان نزد خریداران و مالکین، امکان تهاتر را به روشهای همکاری اضافه نموده است.

در طرح تهاتر مانامستر، سازندگان محترم می توانند مصالح مورد نیاز خود را به راحتی از مانا مستر تهیه و پروژه خود را طبق برنامه زمانبندی پیش ببرند و از سوی دیگر بدون پرداخت پول و یا صدور چک و تنها با فروش ملک آماده تحویل و یا ملک در حال ساخت، به ارزش معادل کالای خریداری شده و مورد نیاز جهت خرید نسبت به تسویه اقدام نمایند.

مانامستر در این طرح با توجه به اینکه سبد کالایی کاملی را دارد تمام محصولات خود اعم از بلوک هبلکس، سنگ، آجر، لوله و اتصالات، کاشی و سرامیک و چسب و ملات را در این طرح عرضه می نماید.همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و خدمات مانامستر میتوانید به مجله مانامستر مراجعه کنید.

متقاضیان این طرح، پس از ارتباط با مانامستر در جریان جزئیات این طرح قرار خواهند گرفت و لازم بذکر است این طرح در حال حاضر برای ملک های شهرهای تهران، یزد و برخی شهرهای استان مازندران در نظر گرفته شده است.

مانا مستر با ارائه این طرح مزیتهای زیر را برای پروژه داران در نظر دارد :

  • حذف واسطه ها و خرید مستقیم با قیمت عالی
  • پیشبرد پروژه بدون اتلاف زمان بدلیل نبود مصالح
  • امکان تامین مصالح از یک تامین کننده

از متقاضیان دعوت بعمل می آید از این فرصت محدود استفاده و درخواست خود را با تماس با شماره 09162161403 به واحد فروش مانامستر اعلام نمایند.

همچنین شما می‌توانید با اخذ نمایندگی مانامستر علاوه بر بهره مندی از شرایط ویژه مانامستر با کمترین سرمایه کسب و کار خود را شروع کنید. برای اخذ نمایندگی و اطلاع از شرایط اخذ نمایندگی می‌توانید با شماره 09162613628 تماس بگیرید و یا اقدام به تکمیل فرم درخواست نمایندگی کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

تماس با ماناتایل

یکی از روش های زیر را برای ارتباط با ماناتایل انتخاب کنید.