آجر سفید و طوسی بتنی با 25درصد تخفیف
لوله پولیکا و پروپیلن با 30درصد تخفیف
سنگ عباس آباد با 30درصد تخفیف
پرچم ایران
جستجو

کاشی پرسپولیس

فیلترها

انتخاب کارخانه
فیلتر کارخانه
انتخاب نوع لعاب
فیلتر لعاب
انتخاب طرح
فیلتر طرح
انتخاب جنس
فیلتر جنس کاشی
انتخاب رنگ
فیلتر رنگ
انتخاب سایز
فیلتر سایز

ثبت درخواست مشاوره محصول

جهت ثبت درخواست خرید کاشی پرسپولیس شماره خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم

کاشی پرسپولیس

کارخانه کاشی پرسپولیس با نزدیک به 20 سال تجربه در زمینه تولید کاشی و سرامیک، با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ میلیون مترمربع به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع تولیدی انواع کاشی و سرامیک استان یزد شناخته می‌شود. این کارخانه با بهره گیری از پرسنل متخصص و مدرن ترین ماشین آلات به تولید محصولاتی با کیفیت اهمیت می‌دهد.

 

 

شرکت کاشی پرسپولیس

کاشی و سرامیک پرسپولیس یزد با ظرفیت تولید بالا و بهره‌گیری از مدرنترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی با کیفیت و متنوع تولید می‌کند. این شرکت با تولید سایزهای اسلب (۱۲۰*۶۰ ،۱۴۰*۷۰) و همچنین سایزهای سفارشی همراه با نظارت افراد متخصص و با تجربه در این حوزه توانسته است افتخارات زیادی را برای خود کسب کند.

محصولات کاشی پرسپولیس

کاشی پرسپولیس محصولاتی با کیفیت و متنوع را تولید و به بازار عرضه می‌کند. از جمله محصولات اصلی این شرکت، کاشی دیوار و سرامیک کف است که در انواع مختلفی از جمله کاشی براق، کاشی مات، کاشی طرح دار، کاشی پرسلانی و… تولید می‌شود.

کاشی و سرامیک پرسپولیس، با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، محصولات خود را در سایز و ابعاد متنوعی تولید می‌کند. این شرکت با تولید کاشی و سرامیک در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ، توانسته است پاسخگوی تمامی نیازهای مشتریان خود باشد. از جمله ابعاد تولیدی این شرکت عبارتند از:

شما می‌توانید انواع این ابعاد را با بهترین قیمت و کیفیت در طرح ها و رنگ های متنوع و مختلف با بهترین شرایط از بازرگانی تولید و پخش مصالح ساختمانی مانا‌مستر خریداری کنید.

قیمت کاشی پرسپولیس

یکی از ویژگی‌های برجسته این شرکت، تولید انواع محصولات در ابعاد و گرید های مختلف می‌باشد. بنابراین شما می‌توانید با هر بودجه‌ای کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را خریداری کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید کاشی و سرامیکی با قیمت مناسب همراه با بهترین کیفیت هستید، ما کاشی و سرامیک پرسپولیس را به شما معرفی می‌کنیم.

برای اطلاع از قیمت و خرید کاشی و سرامیک از وب سایت مانا‌مستر کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب و از طریق فرم ثبت سفارش اطلاعات خود را وارد کنید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجب محصول از جمله، کاربرد، نحوه نصب، جنس و… مجله ساختمانی مانا‌مستر را مطالعه کنید.

خرید عمده کاشی پرسپولیس از مانا‌مستر

گروه بازرگانی تولید و پخش مصالح ساختمانی مانا‌مستر نمایندگی کاشی پرسپولیس در یزد می‌باشد. یکی از مزایای خرید محصولات کاشی پرسپولیس از مانا‌مستر شرایط ویژه اقساطی است که برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است. شما می‌توانید با مانا‌مستر به صورت عمده و جزئی در هر کجای کشور که هستید سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را تحویل بگیرید.

همچنین علاوه بر محصولات کاشی پرسپولیس شما می‌توانید محصولات:

و انواع آجر، سنگ، لوله و اتصالات و… را نیز به صورت عمده خریداری کنید.

خرید اقساطی کاشی پرسپولیس از مانا‌مستر

یکی دیگر از شرایط ویژه‌ای که با خرید از مانا‌‎مستر شامل حال شما عزیزان می‌شود، پرداخت اقساطی است. شما می‌توانید با خرید کاشی و سرامیک پرسپولیس از مانا‌مستر از این شرایط بهره‌مند شوید. همچنین امکان خرید آنلاین و ارسال به سراسر کشور نیز تجربه خریدی راحت را برای شما فراهم می‌کند.

همچنین اگر علاقه‌ای به خرید اینترنتی ندارید شما می‌‎توانید از شعب شهر خودتان محصولات کاشی پرسپولیس را خریداری کنید. برای مثال اگر ساکن شهر شیراز هستید، می‌توانید از نمایدگی کاشی پرسپولیس در شیراز از محصولات این کارخانه بهره‌مند شوید.

تماس با ماناتایل

یکی از روش های زیر را برای ارتباط با ماناتایل انتخاب کنید.