آجر سفید و طوسی بتنی با 25درصد تخفیف
لوله پولیکا و پروپیلن با 30درصد تخفیف
سنگ عباس آباد با 30درصد تخفیف
جستجو

توالت زمینی کسری مدل سهند ریم بسته درجه 2

ویژگی ها:

توضیحات تکمیلی

کارخانه چینی بهداشتی

وزن

13 کیلوگرم

طول و عرض توالت

400*500

قیمت :

8,921,000 

خریداران عمده محصول می توانند از تخفیف ویژه هنگام خرید برخوردار شوند.

کارشناسان مانامستر

آقای هایمنسن، کارشناس صادرات

آقای ریچارد هایمنسن

کارشناس صادرات
خانم زهرا زمانی، کارشناس فروش

خانم زهرا زمانی

کارشناس فروش سنگ
آقای جواد ایزدی، سرپرست امور نمایندگان

آقای جواد ایزدی

سرپرست امور نمایندگان
خانم پریا اعتمادیه کارشناس فروش

خانم پریا اعتمادیه

کارشناس فروش کاشی سرامیک
آقای حسین کرمی، کارشناس فروش

آقای حسین کرمی

کارشناس امور لجستیک
آقای سعید نصیری، سرپرست امور حقوقی

آقای سعید نصیری

سرپرست امور حقوقی

فروشندگان این کالا

انبار ماناتایل

ویژگی‌های محصول

توضیحات تکمیلی

کارخانه چینی بهداشتی

وزن

13 کیلوگرم

طول و عرض توالت

400*500

جهت ثبت درخواست خرید توالت ایرانی,توالت,چینی بهداشتی شماره خود را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

توضیحات تکمیلی

توالت زمینی کسری مدل سهند، محصولی باکیفیت و بادوام از برند معتبر کسری است که با طراحی زیبا و کاربردی خود، تجربه‌ای دلپذیر از بهداشت و راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این محصول با استفاده از بهترین مواد اولیه و با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا تولید شده و تمامی استانداردهای لازم برای یک توالت زمینی با کیفیت را دارا می‌باشد.

این توالت، محصول کارخانه چینی بهداشتی کسری می باشد. مجموعه کسری، یکی از معتبرترین تولید کنندگان چینی بهداشتی در کشور است که با سابقه طولانی خود در تولید محصولات با کیفیت، تضمین‌کننده مرغوبیت و دوام این محصول خود می‌باشد.

این توالت، با ابعاد 400*500 با ارتفاع 190 میلی متر تولید و به بازار عرضه می شوند. این ابعاد یکی از ابعاد استاندارد می باشد و نه آن‌ قدر بزرگ هستند که فضای زیادی را اشغال کنند و نه آن‌ قدر کوچک که استفاده از آن‌ها سخت باشد. همچنین، ارتفاع مناسب این محصول باعث می‌شود تا هنگام استفاده، آب به اطراف پاشیده نشود و تمیز نگه داشتن سرویس بهداشتی آسان‌تر شود.

وزن این محصول برابر با 13 کیلوگرم می باشد. وزن 13 کیلوگرم به اندازه کافی سنگین است تا در جای خود ثابت بماند و در عین حال حمل و نصب آن به راحتی امکان‌پذیر است. به طور کلی، وزن 13 کیلوگرمی توالت زمینی کسری مدل سهند، تعادلی بین ثبات، سهولت استفاده و دوام ایجاد کرده است و این محصول را به انتخابی مناسب برای هر سرویس بهداشتی تبدیل کرده است.

این توالت ایرانی، با مدل سهند تولید می شود. طراحی ساده و خطوط تمیز این محصول، یکی از نقاط قوت آن است که باعث می‌شود به راحتی با انواع سبک‌های دکوراسیون سرویس بهداشتی هماهنگ شود. چه در دکوراسیون های مدرن و مینیمال، چه کلاسیک و سنتی، می توانید از این توالت بهره ببرید.

به طور کلی، این محصول با استفاده از مواد اولیه مرغوب تولید شده و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و سایش دارد. علاوه بر این، در برابر اکثر مواد شوینده شیمیایی مقاوم است و به راحتی تمیز می‌شود. این ویژگی به حفظ بهداشت و جلوگیری از رشد باکتری‌ها کمک می‌کند.

گروه تولید و پخش مصالح ساختمانی مانامستر ارائه دهنده انواع مصالح ساختمانی از جمله توالت زمینی کسری مدل سهند می باشد. شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت و کیفیت همراه با شرایط پرداخت نقد و اقساط از مانامستر خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش کافیست شماره تلفن همراه خود را در کادر بالا وارد کنید تا کارشناسان فروش ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

نظرات کاربران

اشتراک در
اطلاع از
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تماس با ماناتایل

یکی از روش های زیر را برای ارتباط با ماناتایل انتخاب کنید.